Haber
Yükleniyor...

En Yüksek Getiri Altinda

En Yüksek Getiri Altında

Dernek Başkanımız Sayın Yaşar DEVRAN TUİK verilerini yorumladı. “Türkiye İstatistik Kurumu aylık en yüksek reel getirinin külçe altında olduğunu söyledi. Altın her zaman olduğu gibi yatırımcılarını üzmedi.”





Türkiye İstatistik Kurumu aylık en yüksek reel getirinin külçe altında olduğunu söyledi.

Aylık en yüksek reel getiri, yurt içi üretici fiyat endeksi (Yİ-ÜFE) ile indirgendiğinde %8,83, tüketici fiyat endeksi (TÜFE) ile indirgendiğinde ise %7,15 oranlarıyla külçe altında gerçekleşti.

Yİ-ÜFE ile indirgendiğinde; yatırım araçlarından Euro %3,34, Amerikan Doları %0,92, mevduat faizi (brüt) %0,65 oranlarında yatırımcısına reel getiri sağlarken; BIST 100 endeksi %4,15 ve Devlet İç Borçlanma Senetleri (DİBS) %8,99 oranlarında yatırımcısına kaybettirdi. TÜFE ile indirgendiğinde Euro %1,75 oranında yatırımcısına reel getiri sağlarken; Amerikan Doları %0,63, mevduat faizi (brüt) %0,90, BIST 100 endeksi %5,63 ve DİBS %10,39 oranlarında yatırımcısına kaybettirdi.

Daha yeni Daha eski

نموذج الاتصال